Un banc bun!... pentru cunoscatori  

Posted by Valentina

Cică Victor Ponta, Crin Antonescu şi Daniel Constantin erau la negocieri. Se întâniseră să tranşeze ultimele chestiuni legate de Alianţă. Deschide Ponta mapa cu care venise, citeşte şi spune:
- Dacă mâine trebuie să vă spun din nou că Ilie Sârbu este un premier viabil… mă arunc pe geam!
Constantin se uită şi el în mapa din faţa lui şi spune:
- Dacă şi mâine vă spun că fiecare ştire dată la Antena 3 merită câte o funcţie de consilier local… mă arunc de la etaj!
Crin parcurge hârtiile lui şi spune:
- Dacă iar susţin la negocieri că viitoarele şedinţe de Guvern se ţin în oraşele unde joacă FC Barcelona… mă arunc de la etaj!
A doua zi, fiecare îşi deschide mapa, citeşte şi… se aruncă-n gol…
La înmormântarea celor trei, Ion Iliescu, Dan Voiculescu şi Mircea Ionescu-Quintus erau huiduiţi de mulţimea nemulţumită că au dispărut toţi liderii Opoziţiei.
Iliescu, ferindu-se de flegme, strigă: Dacă îmi spunea că nu îl înghite pe socră-su, îi dădeam alt nume în mapă…
Voiculescu, ascuns după un cavou, spune: Dacă ştiam că vrea să apară numai el în emisiuni, îi dădeam pe ceilalţi pe Antena 1…
Quintus, dezinvolt, zice: Degeaba mă înjuraţi, Crin îşi făcea singur mapa!

This entry was posted on vineri, 14 ianuarie 2011 at 13:31 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comentarii

Frumos început de „alianţă a opoziţiei”, cu PC care se clarifică, spune pa PSD, ce drag îmi eşti PNL, sâc soluţia imorală PDL :)

14 ianuarie 2011 la 17:54

Trimiteți un comentariu