Doar ţie!  

Posted by Valentina

M-am gândit ca azi să-ţi scriu DOAR ŢIE... Să-ţi spun că viaţa mea e zbor şi zbatere, strigăt şi soare, izvor şi lumină, neant şi iubire... Mi-am amintit astazi, cum fugeam printre vise ce păreau atat de ireale, acum 62 780 000 de secunde... mi-am amintit toate privirile tale, lacrimile si gandurile... 
Apoi, ai devenit "gândul" meu şi inima ce-l ajuta să trăiască. Am "ştiut" de atunci, că aş putea să-ţi las DOAR ŢIE sufletul în palme şi ar putea fi fericit... acolo, in palmele tale...
Am visat şi-am crezut că ma voi trezi, dar m-am trezit în braţele tale... Cum să visez atât de real şi să nu-mi trăiesc intregul vis lângă tine? 
Ştii? Acum le mulţumesc tuturor femeilor ce te-au avut lângă ele, că te-au lasat să zbori... să zbori până la mine... Pentru că DOAR ŢIE îţi dau exclusivitate, pentru toată iubirea mea şi, NUMAI ŢIE îţi las în dar o viaţă... VIAŢA MEA! 

This entry was posted on marți, 9 august 2011 at 02:03 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarii

Stiii?!! Nu exista necuprins pe care sa nu-l pot cuprinde, si nici vis pe care sa nu-l pot visa cu ochii deschisi, atat de real incat sa-l pot atinge, nu exista nici macar infinit al carui capat sa nu-l ajung si, nici traire atat de intensa incat sa nu te trezeasca chiar si din nefiinta, iar toate acestea... pentru simplul fapt ca Dumnezeu mi te-a dat mie, Ingerul meu pe-acest pamant, lUMINA MEA in tot acest intuneric care se cheama viata si, bineinteles, Iubirea mea care ma implineste atat de adanc in fiinta mea, incat stiu ca suntem UNUL si ACELASI: NOI!!!

9 august 2011 la 02:48
robert anghel  

indragostitilor...... sa fiti mereu fericiti toti 4.
iubirea adevarata e singura care rezista in timp si uneste sufletele in eternitate.
sa va lumineze Tatal nostru calea si inimile mereu.

robert si sanda

13 august 2011 la 16:47

Trimiteți un comentariu