Daca va amintiti, cu doar cateva luni in urma, Claudia ne-a invitat de ziua ei la picnic. Vezi aici: http://valentinamelcea.blogspot.com/2008/08/picnic-la-romani.html Cum ideea mi s-a parut stralucita, am pus-o si eu in aplicare de ziua mea. Ca marturisire, trebuie sa spun ca in urma cu doi ani, cand treceam pragul celor treizeci, a fost o rasuflare trista fata de ziua de azi. Adevarul e ca atunci am si bocit nevoie mare, dar tzolul festiv si discursurile tinute atunci, nu au fost tocmai pe placul meu. Anul acesta, insa, pot spune cu sufletul deschis ca am avut o aniversare pe cinste. Prietenii dragi mi-au fost alaturi, chiar daca mi-au lipsit finutii mei, care au doua probleme esentiale, unul invata, iar celalalt(fina) e cu bebe la purtator. Le multumesc ca mi-au fost alaturi si va las si pe voi sa vedeti cum ne-am bucurat de ciolanul cu fasole. Mai vreau sa le multumesc inca o data celor care m-au sunat, sau mi-au trimis mesaje de felicitare, pentru ca au fost multi si ceea ce m-a surprins in mod extraordinar, m-au felicitat enorm de multi oameni pe care nu am reusit sa-i cunosc personal. Va imbratisez pe toti cu mult drag! Pentru a mari, clik direct pe foto.
Am debutat cu fructe. Doru s-a gandit la mere...
Claudia si AloeVera, intr-un moment de tandrete...

32, maica ei de treaba!
A venit fasolea...

Mamaaaaaaa, cum arata! Valentina, zici ca o brevetezi?
Claudia degusta..mmmmmmmm, Doruuuuuuuu!!!!!!! N-ai suflat mei iubi si-ntra mea?

Ramona, soruta mea graga. Eu n-am avut frati sau surori, dar in compensatie, D-zeu mi-a dat-o pe ea.
Fratelo Ovidiu si cumnata Adina.
De ce va chinuiti ma, cu furculitele? Valentino, n-ai mai multe linguroaie?
Ceva dulce, dupa fasolea cu ciolan si ceapa rosie...
Daca mai adaugam si ceva cu bule...
Taie soro tarta aia, ca ne ploua-n gura.

Cristi m-a spoit cu frisca. Na dracie! Ia luati si voi, ca face bine la ten!
Uite Valentino, ce-mi facusi!
Hai "serioja" ca nu scapi!

Crezi ca suntem sexi? Ia si tu, ca e dulce si lipeste!
Oana si Alin, doi tineri frumosi si dragi noua, eu ii vreau si de fini, dar nu le-am zis...
Ia tati si tu, nu fugi de lucrurile dulci din viata!
Daca tot m-ai spoit, hai sa beau o treaba cu bule...
Siesta cu vorbe de duh...

Florile mele(o parte)
Hai sa facem iute o poza si sa o cam stergem ca vine noaptea!
The end!

This entry was posted on duminică, 12 octombrie 2008 at 23:55 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 comentarii

La Mulţi Ani! Eşti (mai) tânără, eu am 33 :).

13 octombrie 2008 la 07:29
Anonim  

nu se stie niciodata!!!

14 octombrie 2008 la 19:50
Anonim  

ca sa inteleg si eu, esti primaritza in Hunedoara?

14 octombrie 2008 la 21:14

Trimiteți un comentariu