Romania si ... romanii ei!  

Posted by Valentina in , , , , ,

Aseara am primit un e-mail ce continea cateva fotografii din seria pe care o veti vedea si voi. Curioasa (ca orice femeie, de altfel) am intrat pe hopa.ro sa le vad pe toate. Interesant... am ras cat am ras, iar la final m-am intristat, ceea ce vi se va intampla si voua. Romania, sau mai bine zis, romanii ei. Luati de plang... radeti:





















Daca nu v-au smuls macar un zambet, pe bune ca n-aveti umor de loc... Las' ca dau cu zarul mai bine in postul urmator, ca doar vin alegerile.

This entry was posted on joi, 30 octombrie 2008 at 23:00 and is filed under , , , , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarii

Anonim  

pai,traim in romania,draga,ce te miri?asta e de ris-plins!

30 octombrie 2008 la 23:46
Anonim  

ne facem de cacao de cate ori putem!

31 octombrie 2008 la 08:12

Trimiteți un comentariu