La mulţi ani Alteţă!  

Posted by Valentina


Ma bucur!
Sunt fericită chiar!

Principesa Margareta a României şi-a serbat a şaizecea aniversare. Ma bucur că evenimentul a avut loc în ţara sa, că i-am citit pe faţă in toate clişeele, bucuria de a trai, de a fi alaturi de cei dragi şi de a impărţi bucuria cu noi. E frumoasă, distinsă, plină de graţie, iar privirea blândă spune multe...

Sunt fericită, deoarece am descoperit în Alteţa Sa Regală, o bucăţică extrem de competitivă cu gingăşia, frumuseţea şi şarmul Dianei de Wales, pentru că în adancul sufletului meu, iubesc casa regala a României şi tare mă tem că e colacul de salvare a ţărişoarei noastre. Sunt fericită, aşadar că mai avem viţă regală naţională şi sper ca intr-o zi, să ne putem pleca frunţile cu admiraşie şi iubire, în faţa lor.
Voi posta şi eu câteva imagini, care aparţin Principelui Radu, in exclusivitate, dar, din admiraţie pentru Alteţele Lor, imi doresc sa ma alătur celor care o serbează cu dragoste pe Principesa României.
Sper într-o evaluare a politicii din ţara noastră şi sper în revenirea la sistemul regal, pentru că niciodata, România nu a fost mai frumoasă şi mai bogată ca în vremea regalităţii. Simt ţi ţtiu că am dreptate, într-o bună zi, voi trăi această binecuvântare.



La multi ani Alteţă!
Dumnezeu sa binecuvânteze România!





Iar la final, dacă mai aveţi răbdare să vizionaţi ceva absolt impresionant, deschideti şi fimul aniversar, ilustrat cu clipe din viaţa Principesei. De reţinut, daca se poate, culoarea vestimentaţiei aniversare... Să mai zică cineva ceva, de culoarea mea preferată!...


This entry was posted on duminică, 29 martie 2009 at 00:07 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu