Alt remember, alta conotatie! Episodul 2  

Posted by Valentina

Pentru ca in ultima vreme, deschid din ce in ce mai des albumul vietii mele, in care regasesc si zambete si lacrimi si durere si lumina, am mai postat si astazi o fila.

Iar fila aceasta, se leaga de ochii mei albastrii din aceasta fotografie si de melodia de mai jos, care mi-a revenit in minte atat de clar, astazi, cand nu reuseam sa descopar granita dintre iubire si neiubire...

DANIEL IORDACHIOAIE-DACA INTR-O ZI MA VEI IUBI
Asculta mai multe audio Muzica
CLIK PE FOTO PENTRU A MARI!

In Parlamentul european, adica la Brusselles
La OMW, in Simeria, asteptand... ceva!
In tineretile noastre nelinistite, pe vremea cand Ovidelu avea par.
Pe vremea cand aveam copii, multi copii si toti ma iubeau.
Unii ma iubesc si astazi si nu uita sa ma sune de sarbatori, sa-mi spuna: "La multi ani, profa'!"
Ultima fotografie a lui Dragan Muntean, la spectacolul lui Tudor Gheorghe. La doua zile dupa eveniment, am aflat cu totii nenorocirea...
La Pasul Tihuta, granita dintre Ardeal si Moldova, la Castelul lui Dracula
Daca n-ati ajuns aici, va recomand sa vedeti emisiunea. Intrati AICI!
Pe telescaun, urcand deasupra lumii

Cu un fost senator, fost ministru de externe, fost... fost... dar!.. un super om: Adrian Cioroianu
O fotografie draga mie
Langa un om pe care il admir pe de-a-ntregul
Casa bunicilor mei, in care am crescut...
La Venetia
O amintire, pe care o pretuiesc peste timp
Fost vice de Hunedoara, un profesor etern
Cu Nicolae Schiau
Aceasta nu este o fotografie, este o amintire intre amintiri...

























This entry was posted on marți, 10 noiembrie 2009 at 01:50 . You can follow any responses to this entry through the .

0 comentarii