Din amintiri...  

Posted by Valentina

Pentru ca nu mai inteleg nimic, pentru ca urasc trecerea timpului si mecanismul prin care ne face efemeri, am gasit cateva fotografii din ultimii ani, pe care am vrut sa le postez, sa le fac, macar pe ele nemuritoare.
CLIK PE FOTO PENTRU A MARI!


TUDOR GHEORGHE - Trandafirii Mor...Visurile Mint...
Asculta mai multe audio Muzica

Nea' Ciula, Maxim Ciula, unicul om in viata, care a inaltat pentru omenire, Coloana Infinitului a lui Brancusi.
Pe urmele lui Brancusi, la Tg. Jiu

La Balea Lac, in Biserica de gheata
Ce fac? Scot limba... La cine? La.... viata!
O nasa mandra de finii ei...
Deasupra Brasovului...
Revelionul 2008...
La filmari, cu iepurasi si oua, deci... de Paste!
Cine-l prinde?
Eeeeeeeeeeeeeeee, ce frumos mi-a cantat....
In San Marino
La malul marii... una dintre...
Din avion...
Cu Elena Merisoreanu
Depanand amintiri din facultate....
Era ministru, mare ministru, culoarea este a drumarilor...
Se-ntelege de la sine...
Un compliment din partea lui Viorel Gavrila...


Cu nea' Ceuta, la "casa lui Mos Craciun"
La filmari... ha! ha!
... de parca eu eram mai grozava!
Frumos, nu?
Isabela, ea miss, eu....
Cu Varu', zice-se ca-i dragoste mare...
La 31 de ani, ete na!
Da,.... si tort avem, sa vedeti ce fac cu el!
Ce fac eu, cu cele doua CD-uri?
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Il decapitez!
Cine vrea o bucatica?
Zice-se ca era de album...
Din reclame...
La Densus


Un sarut de la Piersic...
Nu ma controlase nici un SPP-ist, dar eram plina de buline mici si rosii...
Schitul de la Straja
Pe varf de munte, la Straja

La Pestenita, inainte de "Impuscatul cocosului"
Catre tinutul padurenilor...
Un moment de neuitat... Corina Chiriac

This entry was posted on luni, 2 noiembrie 2009 at 14:43 . You can follow any responses to this entry through the .

0 comentarii