E na!  

Posted by Valentina

Nu mai pot cu politica asta! Colac peste pupaza (pardon de colac!), mai vin si alegerile, Mircea Badea urla ca apucatu' "jos tiranul", ca sa ma pot prapadi eu de ras cam pe la miezul noptii, asa, Saturn intra de azi in balanta si, mi s-a scumpit parfumul. Asta-i viata?
Mai mult, amicul Ovi, specilistul meu in problema cu astrele, imi spune ca treaba cu Saturn e de bine, dar ca nu mi se arata din prima. Bine ca e, totusi, de bine! Adica, spune el, ca n-am s-o simt (pe ea, schimbarea!), decat cand intra in efemidra mea si face contact cu celelalte planete. Vedeti, aia nu inteleg eu! Daca e sa se schimbe ceva, atunci sa se schimbe si gata! La ce-mi foloseste mie suspansul de a intra si de a face contact? Bun! Asta cu planetele o las pe alta data, ca n-am priceput-o.
In plus, am mai uitat sa va postez fotografii de pe unde am mai umblat in ultimul timp, astfel incat va arat una dintre ele, de care m-am bucurat mult cand am primit-o: Maestrul Botgros si Ghita Rus (fratele Ilenei Rus), la Festivalul romanilor de pretutindeni...
Sa trecem la treburi mai serioase, cum ar fi alegerea presedintelui. Si aici am cateva nelamuriri, pentru ca nu stiu exact pe cine din cine... Adica, daca tot e sa aleg, macar sa cunosc oferta. M-a dezamagit mult principele meu si am un semn mare de intrebare la capitolul independenti. Adica, mai pe sleau, nu toti au sange-n instalatie ca mine, cand spun c-o fac, macar s-o faca! E, na!
Asa ca stau si ma intreb, daca mai votez sau nu, anul acesta... Printul meu, pe cal alb, s-a dovedit a fi doar un Sancho Panza care s-a ratacit printre vanturile lumii si ale politicii valuri, drept urmare, unicul independent in care as mai putea crede, este Oprescu. Pe Basescu nu-l mai imbratisez ca se supara Badea pe mine...
Asa ca, pana ma lamuresc eu, mai vizionez cateva emisiuni, mai citesc niste bloguri, mai dau o tura pe la cafenea si, cu siguranta voi folosi un fas mai putin din parfum, pentru ca ma incapatanez sa nu-l schimb...

This entry was posted on joi, 29 octombrie 2009 at 11:17 . You can follow any responses to this entry through the .

0 comentarii