Un stop de liniste si taina... Mariana Anghel  

Posted by Valentina



Mariana Anghel - Unde sa ma duc eu ,doamne
Asculta mai multe audio Muzica »



Mariana Anghel - Preasfanta Maica si Fecioara
Asculta mai multe audio Muzica »



Mariana Anghel - Am pierdut pe Domnu`
Asculta mai multe audio Muzica »

Ma retrag in liniste si va las sa le mai ascultati o data.
Valentina

This entry was posted on miercuri, 25 iunie 2008 at 22:53 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 comentarii

Anonim  

Doamna VALENTINA dumneavoastra aveti impresia,ca se poate orice?Poate ca in viziunea dumneavoastra da,eu insa va spun sincer ca (palaria pe care v-ati pus-o) este mult prea mare pentru dumneavoastra.Lasati-l pe Dumnezeu,ca nu se stie cind se supara si nu va vad bine.Mergeti la biserica,studiati,intrebati si o sa aflati ca unul din cel mai mare pacat este,cel al mindriei.De smerenie a-ti auzit,?

28 iunie 2008 la 23:42

Stimate "anonim" asa ma doare in ... Cluj de parerile tale, incat iti public orice comentariu doresti. Nu stiu cu ce am gresit promovand trei pricesne absolut divine... e problema ta, anomim/o daca nu-ti place. Ba mai mult, ia vezi-ti tu de palaria mea si scuteste-ma de prezenta ta. Sau sa-ti spun stimate M M vezi-ti de treba?!?

28 iunie 2008 la 23:54

Scuza-ma, am facut o greseala. Am vrut sa-ti transmit sa-t vezi de "palaria ta". Dar sunt sigura ca ai inteles mesajul...

28 iunie 2008 la 23:58

Trimiteți un comentariu