Am implinit 6 ani  

Posted by Valentina

Acum cateva zile, Dara-Antonia, fetiţa mea, a împlinit 6 anişori. N-am să mă apuc să înşir urările, pe care oricum le spun in gând, în fiecare clipă a vieţii mele, nici n-am sa vă povestesc ce tărăboi am făcut noi, ăştia marii, de ziua ei, dar am sa vă las pe voi să vedeti imagini .
Dr. Corneliu Muntean, medicul care i-a fost Înger Păzitor la naştere, salvându-ne pe amândouă, pe Dara pentru că şi-a ascultat instinctul de a interveni urgent, ca să nu o pierdem, iar pe mine, pentru că şi-a făcut meseria impecabil, riscând, ce-i drept, dar ajutându-mă să rămân întreagă.
Aşadar: Mulţumesc Ţucu, pentru Dara şi pentru că exişti în rugăciunile mele.



This entry was posted on luni, 9 februarie 2009 at 00:46 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu