Hada jupanul si abuzurile sale  

Posted by Valentina

De când cu noua administraţie locală, lucrile se mişcă din toate părţile. Dar nu în bine!!! Am încercat să trec cu vederea, să las lumea în voia ei, dar sunt aspecte care dor atat de tare, încât dacă nu le-aş spune, aş fi la fel de ignorantă ca restul lumii care tace.
Umbla vorba prin târg, că "jupânul" ar fi muşcat insăşi mâna care l-a înscăunat. Ceea ce n-ar fi un dezastru prea mare, dat fiind faptul că proprietarul mâinii ar cam trebui să inveţe în cele din urmă să pună preţ pe oamenii care-i sunt alături, nu pe gunoaie bipede. Ba mai mult, "jupanul" care nu a spus niciodată răspicat cum că nu e creştin ortodox, cunună în calitate de naş mare, în religia ortodoxă, o "tânără familie" împărtăşindu-se în tainele sfintei religii ortodoxe. Ceea ce, putină lume ştie, că e un mare păcat savârşit atât de preotul (spitalului) care a oficiat această slujbă de cununie, cât şi de cei care s-au complăcut in această situatie, de dragul puterii. Ce inseamnă asta? Ori ca bietul preot a fost mintit şi a oficiat slujba fără a şti adevărul, ori că i s-a impus să o facă, ceea ce sună a abuz de putere. Sunt insă persoane care pot spune cum a stat treaba in aceasta situatie, ba mai mult, unii pot pune la dispozitie fotografii... hm! Frustrant, nu? Dar, mai exista, ce-i drept o posibilitate: preotul să ştie cum stă treaba, să-l fi mişcat sufleteşte o anumită sumă de bani, iar pentru situatii de maximă urgenţă să fi păstrat un nr. liber in registrul pentru botezuri. Asta ar insemna, ca dupa această postare, pe care m-am asigurat sa o citească " cine trebuie" vom fi cu totii părtaşi la minunatul botez ortodox al "jupânului".
Dar să revin la abuzul care mă deranjează în mod deosebit. Astăzi de dimineaţă, pe la ora 9, trei gialaţi cotrobăiau prin canalul din faţa blocului meu. Zece minute mai târziu, nu mai curgea apa potabilă. Peste alte zece minute, gialaţii plecau cu apometre cu tot... in treaba lor! Vin de la serviciu şi.... stupoare: nu am apă! Aflu ulterior, că nu este vorba de nici o avarie ci de o dispoziţie a primarului Hada.... dispoziţie conform căreia, se sistează apa la blocurile cu datorii. Pentru cât timp? Numai primarul Hada poate şti. Ceea ce nu stie însă, primarul Hada, este ca ceea ce face el se numeşte abuz colectiv şi privarea de drepturi cetăţeneşti. Fără să nu mai pun la socoteală faptul că expune populaţia la infecţii şi boli. Iar asta se pedepseşte cu ÎNCHISOAREAAAAAAAA!!! Presupun ca primarul Hada este obijnuit cu sustragerea de sub urmărirea legii, drept care nu se teme. Asfel încât, am hotarât s-l informez că dacă nu am apa pana maine dimineaţă, când orice om normal se spală înainte de a pleca la serviciu, am să uzez de informaţiile pe care le deţin şi de pârghiile pe care le am la-ndemână şi am să fac o sesizare către comisia europeană contra abuzurilor. Asta ca să lamurim diferenţa dintre primar şi Iehova. Daca există în blocul meu, persoane care au restanţe la regia care furnizează apa potabilă, nu e problema mea. Atâta timp cât eu platesc la zi, iar ca mine sunt peste 80% din proprietarii acestui bloc, nu mi se pare corect să suport consecinţele acestui abuz. In plus, am vecini cu copii mici. Dar cui ce-i pasă? Mie imi pasă! Pentru că i-am văzut cărând apă cu bidoanele de 5 litri, să-şi spele copilul. Urât americane!.... urât! Dar, cine ştie? Poate că "respectabila doamnă" care a generat degringolada de dinainte de sărbătorile de iarnă, va publica in viitorul foarte apropiat un articol despre experienţa trăită cu un... la fel de respectabil domn, care şi-a minţit semenii şi le-a cumpărat detergentul cu care-şi spălau minţile.

This entry was posted on miercuri, 4 februarie 2009 at 19:26 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu