La multi ani Turcule!  

Posted by Valentina


click to create your own


Pentru cei care cred ca Turcu' meu ar fi un personaj cu turban si bosfori cu varf incovoiat, ei bine NU! Turcu meu este de fapt o fata frumoasa, maxim desteapta, dar cu putina experienta in practica. In jurul ei se invart anii mei de facultate si am certitudinea ca sentimentul e reciproc. Cele mai frumoase momente din viata mea de persoana necasatorita le-am trait alaturi de ea. Mi-a stiut necazurile, bucuriile, iubirile, deznadejdile si tot ce tine de viata unui om. A ras de mine si cu mine, pentru o viata intreaga de nebunii facute sub ochii ei sau cu ea. Este cel mai optimist om pe care l-am intalnit in scurta mea incursiune pe pamant si are cel mai frumos suflet, e moaţă si e un om deosebit. N-am crezut nici o clipa in anii facultatii, ca viata asta ne va desparti asa de hotarat. Singurul contact cu prietena mea e cel auditiv. Dar sunt mandra de ea!!!!!!! Sunt, pentru ca micuta Turcu e in Bucuresti, presteaza cu mare convingere si devotiune la MediaFax, isi ajuta familia de cand o stiu si nu s-a schimbat deloc. Adica ba da, a mai slabit, e mai frumoasa si mai chic, iar eu sunt convinsa ca, pana la urma, vom atinge punctul verde al viselor noastre si avem toate sansele, pentru ca nu-i asa, suntem cele mai frumoase si mai destepte nebune de pe planeta. Ma tot gandesc ce melodie sa-i dedic, pentru ca e maxim pretentioasa, dar am sa fac in asa fel sa-mi placa mie melodia, si ea sa se uite atent la videoclipul cu pricina, ca ii doresc asa: multi ani fara reparatii capitale, dar musai revizii periodice, care sa-ti certifice ca esti ok! Mai vreau pentru tine, sa traiesti fiecare clipa asa cum vrei tu, nu cum vor altii, sa-ti consumi energia doar pentru ceea ce merita consumata, sa iubesti incet si sigur, dar obligatoriu si de cat mai multe ori, ca merita, sa nu-ti para rau de nimic ce faci ci de ceea ce te reti sa faci, sa ramai la fel si sa vrei sa te intalnesti si cu mine in deceniul asta!
Iar ca sa va demonstrez ca ea e ea si nu e el, ii pun si poza pe blog, chit ca ma strange de gat, dar eu o iubaces tare de tot si, intr-o zi, stiu sigur ca o va iubaci si un nene, la fel de mult ca mine, pentru ca merita. Asadar, prima data fotografiile cu Lumi, zis Turcu, iar apoi, cadoul meu muzical. Apropo de cadou, e cu substrat: pricopsite-ai cu unu ca nenea din videoclip deoclip, ca eu lesin numai daca ma uit la el!

This entry was posted on marți, 16 iunie 2009 at 22:57 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarii

..ihm!

17 iunie 2009 la 16:19

gigi: iti citesc gandirile si multe seamana cu simtirile mele
gigi: continua
gigi: si diplomatie
gigi: succese
gigi: pe curand

18 iunie 2009 la 10:02

Trimiteți un comentariu