Hunedoara - orasul cu gunoaie si caini  

Posted by Valentina

De cateva zile, ma tot imping de la spate sa fac cateva fotografii prin oras. Orasul meu, de altfel, in care locuiesc. Adica HUNEDOARA. Dar mai este si orasul tuturor celor care traim aici, deci si al primarului. Atata doar, ca dl. primar proaspat ales, face pe dandy pe la tv-uri, sau pe inexistentul prin urbea care l-a ales. Sa nu ma intelegeti gresit, nu alcatuiesc un post din invidie, ci unul cu tenta de impuls productiv. Asa se face ca astazi mi-am atarnat de gat aparatul foto si am iesit din casa. Stiti cat am rezistat? 25 de minute!!! Inainte de a face alte comentarii, as vrea sa vedeti si voi cateva imagini surprinse doar in carierul in care locuiesc:


Venea un car cu boi pe drum...

... si "boii" ridicau din gunoiul pe care ar trebui sa-l ridice oamenii platiti de primar din banii nostrii...

Bai albiciosilor, ati halit ceva azi?


Ia dispari, ma cioroiule, de pe teritoriul meu!

De trei luni, gunoiul acesta nu a fost ridicat. De ce oare?


Oriunde, cainii ne tin companie...

Aloooooo!!!!!!!! Cutzu, votati, nu plecati!!!!!!!!!!!


Poftim? Acolo?


Aici e locul meu de joaca...


Sunt caine civilizat, nu merg ca prostu pe strada...


Bai, astia au mancat peste azi...


Da-ti navala, baieti!!!!!!!!!!


Poate pune primaru' zebra si pentru noi...


Ce nesimtiti, au dat cu pietre dupa noi...ham, ham... la naiba!


bai frate, ce masina si-a luat asta!!! Sa-i ud o roata, zic...


Oare ma vede careva daca-i fur biberonu din carut?


Ia uite, cata-mai flocosu, dom' primar!
Iar acum, sa facem un scurt bilant: in anul 2008, in care Europa vorbeste despre aberatiile ei, in Romania, tara nimanui, in care oamenii mor de foame, copiii nu mai merg la scoala, batranii mor cu zile, familii intregi dorm sub cerul liber, iar intelectualii culeg capsuni prin Spania, noi ne cramponam de drepturile cainilor. Va intreb si eu, domnule primar Ovidiu Hada, cati caini erau pe strada dv. din America? Sau care drept e mai important, al blanurilor imputite, sau dreptul la viata al unor copii nevinovati. Vreau sa va anunt, daca nu stiati, ca in anul 2008 au fost muscati de caini, cel putin 16 persoane, din care 11 sunt copii, iar 2 sunt mutilati. Una dintre fetitele muscate de astfel de javre, are 5-6 ani si nu o veti putea privi in fata. Puneti-va o clipa in locul parintilor ei, apoi luati atitudine. Cand am propus, in campanie,lichidarea acestor potai, lumea buna m-a crezut nebuna. Pentru ca lumea buna, vorbea de relansarea sportului hunedorean, de constructii marete si modernizari spectaculoase. Ei bine, unde este Mihai Leu, sa relanseze sportul si unde sunt acele implicari spectaculoase in viata urbana???? Lipsesc, domnule primar, lipsesc cu desavarsire... Nu mai vorbesc de circulatia haotica in care nu se implica nici un politist de la serviciul circulatie, pentru ca ei,..., ei stau la ciupeala, nu isi fac datoria. Nu mai vorbesc de mini-vitezomanii pe scutere care pot accidenta oricand, pe oricine, pentru ca ei nu au strada, ci se plimba pe unde vor ei. Dovada sta accidentul de acum o saptamana, unde o batrana si-a pierdut viata lovita de un minor pe scuter. Ia mai calculati o data, domnule primar... nu da cu virgula? Ce fac, stimate domn, oamenii de la salubritate? Sunt in concediu? Cred ca ar fi cazul sa nu mai dati banii degeaba. Mai bine facem campanii de munca patriotica si salubrizam orasul, ca iesiti mai ieftin si mai eficient din situatie. Aaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! Si sa nu uit carutele... carute care circula peste tot: pe centura orasului, pe magistrala, printre blocuri, etc. Cat de curand fac si pe aceasta tema o exemplificare.
La final, va doresc spor la treaba si dati-mi voie sa va ofer o sugestie sincera: trimiteti-i la plimbare pe actualii domni, fosti tovarasi, ca sa nu le spun porci pe doua picioare, care va sufla in ceafa... Nu-i intereseaza imaginea dv. ci de propriile buzunare.Ca de imaginea orasului, cui ce-i pasa?
Toate bune!
Valentina

This entry was posted on joi, 7 august 2008 at 00:21 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 comentarii

Anonim  

Sunt Tica si locuiesc in micro 5. Sa vi aici sa vezi . Nu am bani sa ma mut.Dar in curand ma arunc de pe bloc.Vreau sa ii fac domnului primar o dedicatie muzicala de la Helciug: http://www.youtube.com/watch?v=Q3SWjtcmzoc&feature=related

7 august 2008 la 03:20

aproximativ 30-40 % din orasele Romaniei au probleme cu cainii comunitare si vreo 20-25 % au probleme cu gunoaiele.

Multumesc ptr comentariul de la un articol de-al meu..
o sa adaug blogul la blogroll sa mai revin pe aici:)

Have a nice day!

7 august 2008 la 08:14

asta e orasul nostru. nu neaparat dau vina pe primar, pentru ca nu el mi-a "educat" vecinii sa-si arunce pe geam punga de gunoi, dar ceea ce era de stiut se vede acum: nu face nimic! dupa ce am scris despre cat de grozav mi se pare mie orasul meu pe a doua sansa, ma gandeam sa echilibrez putin balanta si sa arat si realitatea, asa ca veti gasi aici alte cateva poze "frumoase"
http://flacarasperantei.blogspot.com/2008/07/faa-urt-oraului-meu.html
cu mult drag, Elena

7 august 2008 la 10:38
Anonim  

Nu este singurul oras din tara unde este plin de gunoaie. Lipsa de educatie a oamenilor nu este din vina primarului. Nicaieri in lumea asta nu vine primarul sa adune mizeriile nesimtilor care nu stiu sa foloseasca cosul de gunoi.
Cat despre caini... primarul personal se ocupa de asa ceva? A sunat careva la Hingheri? La mine in parcare sunt in jur de 20 de caini mari si cativa pui. In centrul Bucurestiului. Cand vin Hingherii avem cateva babe "saritoare" care baga cainii in casa? Unde e solutia? Sa se adune cainii cu tot cu babe?
Problemele intr-un oras nu sunt rezolvate de primar. In primul rand primarul, propune ceva si consilui local voteaza. Apoi depinde de aceea care trebuie sa exectute.
In Romania problema sunt omaneii. Toti!

7 august 2008 la 11:07

Pt. Valentina
Draga mea, in primul rand nu cred in identitatea ta, in al doilea rand, crede-ma ca este responsabilitatea exclusiva a primarilor. Iar in conditiile in care consiliul local le este majoritar, nu mai au nici o scuza. Iar cazul de fata il cunosc mai bine ca oricine. Ai dreptate ca in privinta gunoielor 60 % din vina apartine cetatenilor. Din pacate nici in acest sens nu ia nimeni atitudine. In alte tari, municipalitatea intervine in autoeducarea cetateanului. Iar noi avem un primar care a stat 20 de ani in SUA. Deci, ar trebui sa stie!!! In alte tari, daca arunci o hartie pe jos, risti sa te usurezi de o suma considerabila. La fel si cu mucurile de tigari, ambalaje, etc. Daca nu pui gunoiul unde trebuie, risti sa nu mai mananci o luna. La noi de ce nu se poate? Pentru ca ne protejam vandalii, prostii si excrocii. Intelegi?

7 august 2008 la 11:25

:) Asa poate ai mai multa incredere in identitatea mea...
Si imi mentin parerea. Nu am vazut nicairi in lume pirmari care sa fugareasca cainii pe strada sau da adune gunoaie. Primaria are obligatia sa dea dispozitii sa se faca! Problemele apar in alte parti!
Proasta crestere a fost si va fi mereu o problema a romanilor.

7 august 2008 la 13:05
Anonim  

Doamna sau domnisoara Valentina (cea blonda), nu stiu ce e asa de greu de inteles. Doamna Valentina (cea bruneta) si-a transmis mesajul destul de clar. Mi se pare absolut normal sa nu vad un primar alergand dupa caini pe strada. La fel de normal, cum mi s-ar parea sa se implice cu adevarat in rezolvarea acestei probleme. Prin atributiile sale, statul, este obligat sa asigure cetatenilor minimum de siguranta si de respect. Din nefericire, aceasta situatie este dovada clara de ignoranta. Eu nu am obligatia, ca si cetatean, sa chem hingherii, asa cum nu am obligatia sa fac marcajele la trecerea de pietoni. Dar primaria, adica primarul, DA! Iar dumneavoastra, doamna sau domnisoara Valentina(cea blonda), daca nu cunoasteti situatia, ar fi bine sa nu va dati cu parerea. Eu lucrez in primarie la Hunedoara de peste un deceniu si stiu ce spun. Marea majoritate a acestor caini sunt adusi cu dubele exact de acei hingheri la care va referiti, din Deva si din alte orase. Primarii mai smecheri, au facaut din Hunedoara, o jungla si un cos de gunoi. Ma tem ca demersul doamnei Valentina (cea bruneta), nu va avea nici un ecou, daca nu o ajutam si noi. Astfel ca va rog si eu, pe voi cei care cititi, scrieti macar ca subscrieti si demonstrati ca va pasa. P.S. E perfecta melodia lui Tica. I-o dedic si eu.
Cu stima O.

7 august 2008 la 21:59
Anonim  

Ma numesc Vlad , am 26 de ani si sunt total de acord . Actualul primar Hada stie doar sa fie cu gura mare la televizor si sa se tot laude , insa nu misca un deget pentru locuitorii acestui oras . Parca fostul primar Scheau mai facea cate ceva pentru orasul asta , a facut parcuri , a atras investitori , a pus stalpi de iluminat prin tot orasul , insa Hada asta nimic nu o facut pentru orasul asta . Nu-i in stare nici sa defiseze balariile (buruienile) din jurul blocurilor , pe unde alta data cresteau flori , acum cresc buruiene , sa nu mai spun de cainii comunitai care pe zi ce trece sunt tot mai multi (m-am saturat sa-i tot vad cum se chinuie pe strazi) , numarul cersetorilor e tot mai mare . Se plange primarul ca nu are bani , dar bani pentru zilele Hunedoarei de unde a avut ? - cu banii aia mai bine facea ceva pentru orasul asta ca e dezastru .
Vlad - un tanar din hunedoara .

5 august 2010 la 15:55

Trimiteți un comentariu