Mi-am amitit de presa... sau presari...  

Posted by Valentina

Dupa ce am ars dulceata, am imbracat copilul, m-am ambalat si pe mine, am facut gratar, plaja, si mi-am scos consoarta din pepeni, de vreo doua ori, am zis sa ma racoresc putin cu ce scriu altii si mi-am varat nasul prin paginile pe care le citesc. Cand ajung la Sutu, ce sa vezi? Se lua si el de gat (in stilul prpriu!) cu actulii mascarici zis jurnalisti, sau presari, cum prefer eu sa le spun. Repet, cu tot respectul pentru unii, ca nu generalizez. Ba chiar recunosc ca am persoane pe care le citesc, desi imi displace caracterul lor. Asa ca, sa revin la subiectul cu pricina, care mi-a adus aminte ca, pe la sfarsitul anului trecut, mi-am pus si eu presarii hunedoreni in cap, vezi AICI! Recunosc ca dupa ce mi-au trecut furiile, m-am distrat copios, ceea ce va doresc si voua! E, dar astazi mi s-a pus iar rosu pe cateva circumvolutiuni, drept care va ofer si voua un fragment din postul lui Cristian Sutu: "M-a întristat, ziceam, pentru că felul acesta de jurnalism a murit în România. Azi nu mai auzi decît: “nu răspunde la telefon…”, “aaaa, am uitat”, “”, “dăm un mediafax?”, “de ce să-l căutam? ştiu eu sigur că e aşa”. Cei capabili să gîndească jurnalistic ori au plecat din presă, ori s-au înconjurat de nulităţi. Jurnalistul este o specie pe cale de dispariţie! "
... iar daca vreti sa-l cititi in intregime, clik aici: http://sutu.ro/2008/08/03/toti-virgula-oamenii-presedintelui/
Drept urmare mi-am scos palaria si l-am felicitat pentru curaj. Ce puteam sa fac, cand la noi in provincie, treaba e mai jegoasa. Si aici, nu ma pot abtine sa nu-l salut pe dom' Ciocan, zis Pripone Ureche, care este mare maiestru in ale presei scrise, ba chiar mai mult in trucarea de fotografii, in sustragerea de sub responsabilitatea propriilor fapte, iar ca sa iasa basma curata, face cel mai josnic gest pe care-l poate face un om (viu), si anume, da vina pe un om (decedat). Mie, dom' Cioco-ureche, mi-ar fi atat de rusine, de as umbla pe sub pamant ca si cartita. Poate in felul acesta, afla si "stimabilii" tai colegi de bresla, de ce esti capabil... daca nu stiau!!! Ceea ce nu a scris Sutu la el pe blog, (poate ca nu e la curent cu provincia), este cum se scriu articolele in functie de gogosi, saratele, mici si alte cele. Si asta pentru ca nu i-a vazut pe lingaii nostrii, cum aduna de pe mesele de protocol, cum executa ordine pentru cativa craitari, sau cum mananca tot-acum, ca maine nu se stie... Acestia sunt JURNO-SIDERURGISTII nostrii, care fac presa, precum spuneam mai demult, dand cu ciocanu-n pix, de dragul viitoarei editii.
Bafta baieti! Si sa va creasca mica, mare!
P.S. Dar sa nu le vindeti si pe cele care v-au facut, ca atunci intram in colaps pe economia de piata...

This entry was posted on luni, 4 august 2008 at 01:12 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarii

Anonim  

Acum un an am avut si eu o ciocnire cu Ciocan.Mai mult indirecta.Ai dreptae! E un om de kk-t.E legat ombilical de marsaviile pe care le face. Si ca el sunt multi in presa din Hunedoara.

5 august 2008 la 23:36

Nu ma pot pronunta cu privire la nimeni, dar cred ca ar fi bine sa scapam de imaginea unei turme de imbecili si corupti. Noi ar trebuie sa facem curat la noi in ograda, indiferent despre cine este vorba, Terteci sau altii. Sa nu se inteleaga de aici ca ma refer la Ciocan sau la altcineva, nu1 Vorbesc despre modul cum suntem noi, ziaristii, perceputi si sa incercam sa inlaturam partea noastra de vina!

7 august 2008 la 00:40

Trimiteți un comentariu