Va salut din Hunedoara !  

Posted by Valentina

Mi-am facut eu cateva socoteli si am ajuns la concluzia ca am fost impartiala de unazi, cand m-am legat de cativa terchea-berchea, care mai au inca impresia ca imi tai venele daca ma jignesc. Adica i-am bagat pe ei in seama, si le-am acordat atata timp din timpul meu, iar adevaratilor mei cititori, nu le-am dat nici o atentie. De aceea, am hotarat sa dreg busuiocul si sa va spun ca, de cand cu modernismele astea in materie de net, pot sti cine trece pe aici, ce face, cat sta, etc. Drept urmare vreau sa le multumesc oamenilor adevarati, care intra pe pagina mea, "rasfoiesc" sufletul meu, apoi se retrag fara fanfara, vreau sa le multumesc de doua ori mai mult celor care se ostenesc sa-mi lase si un comentariu (de bun simt), iar celor din strainatate, vreau sa le transmit un gand bun, de acasa, si Dumnezeu sa va ajute pe drumul vostru, pentru ca stiu din proprie experienta, cat e de grea instrainarea. Daca n-ati mai fost de mult in tara si vreti sa vedeti un loc drag vou, la care sa pot avea si acces, nu va infranati dorinta si scrieti-mi. Daca nu pot eu sa fac o fotografie, cu siguranta, cei ce trec pe aici si va citesc mesajul, o vor face.
Spre exemplu, de la Doru am cateva imagini nocturne din Slatina, pe care vi le ofer mai jos:



Slatina are un primar de varsta mea, adica de 31 de ani si nu doar dintr-o coalitie a ideilor generate de varsta va spun asta, cat din convingerea pura ca asa va fi, acest primar va face multe pestru penru orasul sau, deoarece il ajuta varsta, exuberanta, receptivitatea si multe altele.
Inca o data va imbratisez cu mult drag pe toti cei ce ajungeti pe pagina mea, chiar daca nu va cunosc!
Valentina

This entry was posted on duminică, 3 august 2008 at 22:44 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu