Castigatorii  

Posted by Valentina

Pentru ca in ultima vreme, RDS-ul mi-a dat net cu portia, nu am putut posta aproape nimic pe blog. Acum sunt prin vecini, pentru ca nu am net de doua zile... deloc! Asa-i in Romanica noastra: monopol pe sevicii = bataie de joc! Asa ca am sa incerc sa fiu scurta in prezentare, iar ceea ce mi-a scris un domn astazi, cum ca ar castiga "cine trebuie", ma intriga si ma obliga sa-l intreb si eu: cine trebuie?
Lasand povestile de-o parte, iata cine si ce a castigat:
1. Televizorul cu plasma se duce la Ardelean Sorin(cu mentiunea ca poate fi preschimbat la cerere, masina de spalat automata si un aragaz)
2. Masina de spalat (+un premiu suplimentar de 2 canapele extensibile, conditia fiind sa fie donate familiei despre care ne vorbea in comentariu), a fost atribuit doamnei Dorina Straton.
3. Robotul multifunctional de bucatarie, este atribuit Sorinei C. pentru originalitate si spirit practic.
Surpriza vine din faptul ca mai atribui si eu un premiu, separat de cele mantionate mai sus, care in mod cert au o nuanta caritabila, iar asta ma bucura. Premiul meu nu este atat de substantial, dar e acordat din suflet, pentru curaj si pentru onestitate, domnului Cristian din Hunedoara. Dansul primeste un week-end la Arieseni, pentru 2 persoane, intr-o pensiune foarte frumoasa, in regim de all inclusiv, dupa prima jumatate a lunii februarie.
Acestea fiind spuse, ii felicit pe castigatorii de mai sus, pentru ca eu va consider pe toti, cei care v-ati spus parerea, castigatori si, pentru ca mi-a fost promisa o alta runda de premii la europarlamentare, va provoc sa o luam de la capat. Cei mentionati mai sus, sunt rugati sa-mi trimita in cel mai scurt timp cu putinta, datele personale: nume, prenume, adresa, serie si nr buletin, pentru a intra in posesia premiilor. Doamna Straton este rugata sa imi trimita atat datele sale, pentru veridicitate, cat si pe ale unui reprezentant din familia despre care ne vorbea.
Multumesc!
Ne intalnim cand vine net-u'!

This entry was posted on marți, 9 decembrie 2008 at 22:24 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 comentarii

Anonim  

Felicitari: castigatorilor, organizatorului si sponsorului! :)

10 decembrie 2008 la 00:02

Felicitari castigatorilor! :)

Meritau din plin.

10 decembrie 2008 la 08:21
Anonim  

Felicitări câştigătorilor.

12 decembrie 2008 la 01:45

Trimiteți un comentariu