S-a nascut primul ministru !!!!!!!!!!!!  

Posted by Valentina

Dupa un travaliu lung si cu multe dureri ale facerii, iara ca ne-a luminat Basescu si de data aceasta. I-a mosit zece zile si pe tatuca si pe mamuca si iata: avem premier! Mie nu-mi place Stolojan, de cand cu renuntarea din 2004. L-am admirat ca a fost capabil sa renunte, dar mi-a intrat in dizgratie cand s-a intors (atat de sanatos!). In schimbul terorizarii cu negocierile si impartirea jambonului guvernamental, va propun sa ne amuzam putin. Deschideti-le pe rand, si eu zic sa incepem cu mesajul transmis de atualul presedinte actualului premier, prin 2000:



Intelegere PD-L si PSD


Un penibil votat pe liste. Privindu-l pe tataie, am realizat de ce ne dorm parlamentarii. Faceti singuri exercitii de imaginatie...


Si mai tare? Luati d-aici!


Nuti stieee !


Sau, un cadou muzical pentru noi...




Dar peste 5?


P.S. Ce-o sa ne mai distram!!!!!!!!!!!!

This entry was posted on miercuri, 10 decembrie 2008 at 15:08 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comentarii

Ca s-a nascut un ministru...aia ii fleac. Eu va anunt ca sarbatorim nasterea Imparatului Imparatilor. Si pe blogul meu am un coincurs de colinzi. Va invit pe toti sa participati. Merry Christmas

17 decembrie 2008 la 07:44

Trimiteți un comentariu