Fiecare, in aceasta viata, este responsabil pentru faptele, optiunile si actiunile sale. Eu imi asum cu mandrie chiar, inclinatiile spre o Romanie regala, chiar daca stiu, constientizez si sunt resemnata cu faptul ca acest lucru este vecin cu imposibilul. Bunicii mei imi povesteau, pe vremea cand eram copil, despre perioada regalitatii romanesti, iar acele povestiri sunt atat de vii in mintea mea, de parca mi le-ar fi povestit zilele trecute, nicidecum cu peste douazeci de ani in urma.
Am fost ieri la intalnirea cu Principele Radu la Castelul Corvinilor si am avut revelatia tangentialitatii cu o particica dintr-o Romanie care stia sa se respecte si sa se faca respectata. Va ofer si voua, celor care ganditi la fel cu mine, cateva imagini:
CLIK PE IMAGINI PENTRU A MARI!!!
Principele a fost intampinat de cavaleri.
La intrarea in castel, i s-a cerut sa le spuna strajerilor daca poposeste cu ganduri pasnice si intentii bune, iar raspunsul Principelui i-a multumit pe cavaleri si l-au lasat sa intre.


I-a salutat pe cei ce-l asteptau.
Dupa cateva minute in care i s-a explicat stadiul in care se afla restaurarea castelului, Principelui i s-a inmanat o sabie si a fost provocat la duel. A privit sabia cu teama si reticenta, a refuzat politicos, preferand sa urmareasca doar vizual, un duel demonstrativ-artistic.
... ceea ce s-a si intamplat, spre deliciul celor prezenti.

O fotografie spre amintirea cavalerilor, a fost binevenita.


Apoi a semnat solicitantilor, pe cartea auto-biografica si a facut fotografii cu cei prezenti.


Dupa ce a intrebat insistent "cine este nenea?" micuta de fata si-a luat inima in dinti, a cerut cartea din mana mamei si i-a solicitat si ea un autograf. Este una dintre fotografiile mele preferate.

Am primit si eu unul...
Desi a dormit pe tot parcursul intalnirii, micuta din imagine a beneficiat de cel mai tandru moment.

La plecare, tuturor li s-a parut prea scurta intalnirea si au incercat fiecare sa-l abordeze pe Principe.

Inainte de a urca in masina, s-a intors inca o data, ne-a salutat si a plecat....

This entry was posted on duminică, 2 august 2009 at 08:38 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu