Hateg - Hunedoara  

Posted by Valentina

Sfarsitul saptamanii trecute a fost marcat de sarbatorile Hategului, un oras drag sufletului meu. Neputand participa anul acesta, nu va pot oferi fotografii de la acest eveniment, dar am o surpriza pentru toti iubitorii acestei zone, sau pentru amatorii de calatorii. Priviti si intelegeti singuri ce colt de Rai aparte este Tara Hategului:


Scieti-mi daca va place.

This entry was posted on luni, 8 septembrie 2008 at 11:21 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarii

Anonim  

da, avem multe frumuseti... vara asat am vazut si eu multe... tara noastra aur poarta...

8 septembrie 2008 la 16:43
Anonim  

Intamplator sambata am trecut prin Hateg. Pacat ca era foare cald si lumea nu stia cum sa se mai ascunda la umbra. Frumos tinut, frumosi oameni.

8 septembrie 2008 la 23:07

Trimiteți un comentariu