Sfarsit de saptamana  

Posted by Valentina

Nu stiu la altii cum e, dar la mine situatia este destul de aspra la sfarsit de saptamana. Nu ma plang, ca n-am de ce, dar vad in jurul meu multa forfota. Iar asta incepe cam devreme, adica de joi seara, cal tarziu de vineri dimineata. Toata lumea se pregateste de week-end!!! Si nu mai auzi altceva decat: ce faci in week-end? Unde pleci maine? Ce-ai in program pentru week-end?... etc. Da stati fratilor usor, ca Dumnezeu a facut lumea in sase zile si doar intr-a saptea s-a odihnit. In tara asta chiar nu mai munceste nimeni? Traim ca sa asteptam week-end-ul? Pe mine ma apuca, pardon, pandaliile cand aud cuvantul week-end. Si nu stiu de ce, tindem sa impartim saptamana-n doua, prima parte e dezmorteala, a doua e sfarsit de saptamana. Mie imi place sa am activitate in week-end, sa intalnesc oameni, sa prestez ceva si mor de plictiseala (si de draci), cand realizez ca lumea e la gratare pe marginea raului, ca fac foc sa coaca vinete, prin padurile din apropiere, sau mai rau, au plecat toti la Felix. N-am nimic cu statiunea, dar mie nu mi-a spus nimic, din nici un punct de vedere. Eeeeeeeeeeeee, dar dupa un week-end de felul asta, plang toti ca nu au bani, ca-i viata grea, ca n-au de nici unele, etc. Pai cum naiba sa aveti mai fratilor, daca voi stati 3 zile din 7 la gratare pe marginea santului, daca beti bere ca porcii sau dati banii pe la restaurante prin Felix? Ca deh!... boieria costa! Si ma mai uimeste un lucru: dupa ce se plang luni si marti ca nu mai au un sfant in buzunar, de joi iar se pregatesc de week-end, dau telefoane pe la prieteni, sa vada care vine, unde se intalnesc, la cat pleaca, etc. Mie mi-e rau!!! Iar daca, Doamne fereste, da o nenorocire peste ei, incep sa cerseasca din usa-n usa si mila si bani, ca doar a cazut napasta pe capul lor. N-am nimic impotriva distractiilor, sa nu fiu inteleasa gresit, dar cred cu convingere ca week-end-urile irosite in astfel de conditii, nu sunt solutia ideala. Eu am sa fac o mica revolutie si in ceea ce inseamna viata mea personala, corelata cu prieteniile. desi am inceput aceasta activitate benefica, inca de acum 2-3 ani. Nu mai cred in prieteni si nici in oamni care ne vor binele. Astea-s povesti nemuritoare si-atat.
Iar la final. va doresc, evident, un week-end placut!

This entry was posted on vineri, 5 septembrie 2008 at 17:07 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 comentarii

Anonim  

Asa e, aveti dreptate. Parca nu ar avea nimic mai bun de facut. Ne cam credem in America unde dupa o saptamana de oboseala merg oamenii la relaxare, dar uitam ca veniturile noastre sunt de 10-15 ori mai mici iar cheltuielile de 10 ori mai mari. Am vazut si blogul din vacanta, multumim ca ati impartasit cu noi ce ati vazut frumos.

5 septembrie 2008 la 18:50
Anonim  

ce tot aveti cu oamenii care pleaca la sfarsit de saptamana( na , ca am evitat " week - end" ) Ar trebui sa ne bucuram ca putem pleca undeva. si sa nu uitam , valentina melcea , tu ce produci , de fapt , pentru comunitate ?

5 septembrie 2008 la 19:43
Anonim  

Stii cum e asta cu " moderarea comentariilor"? este asa : Spatiul virtual mi-a dat posibilitatea sa interactineaz cu altii. Doar ca ce nu-mi convine nu public. In schimb ei sunt obligati sa-mi citeasca opiniile ! NU E CORECT. TE-AM STERS . PAA

5 septembrie 2008 la 19:45

Uite, unii are şi genţi pe care-şi declară dragostea pentru uichenduri!

Şi nu oricum... genţi de 100 de euro. :D

6 septembrie 2008 la 06:59

Pardon, şi link, ca să aibă sens comentariul meu anterior: http://shop.mimoticamicola.com/images/large/SS08-02pink_LRG.gif

6 septembrie 2008 la 07:00

Admin
@anonim
vezi... mintea slaba si subiecte soft... imi place! iar treaba cu produsul pt comunitate... n-ai tu fire de par... in rest, pace tie frate!

6 septembrie 2008 la 07:39

@anonim
as mai vrea sa adaug ceva, pentru linistea sufletului tau, nu pentru larga opinie publica, care oricum nu e interesata de astfel de gainarii: niciodata, nimanui, nu am luat nici 2 bani pentru a intra in emisiunea mea. poti intreba orice om a fost invitat in oricare din emisiunile mele, iar daca unul singur ar putea afirma asta, ma pot supune oprobiului public in orice maniera. ceea ce insinuezi(intr-un alt comentariu) sunt doar pure speculatii, lipsite de cel mai elementar bun simt. Si asa sa fi fost, era problema mea, fiecare trebuie sa aibe o sursa de venit, iar pana la urma, munca imi apartine. Iar subiectul nu constituie un domeniu de interes pentru nimeni in afara de mine.

6 septembrie 2008 la 07:49

@ anonim
si pe care din noi ti-e ciuda, pe mine sau pe cealalta?

10 septembrie 2008 la 00:20

Trimiteți un comentariu