La mulţi ani, Mării de pretutindeni!  

Posted by Valentina

LA MULŢI ANI!... tuturor ce poartă numele sfânt al Născătoarei de Dumnezeu! Fie numele vostru în veci lădat pe pământ şi viaţa voastră lipsită de griji! N-am ştiut ce cadou minunat să vă fac, de aceea am ales căteva melodii ale sufletului etern indrăgostit. Şi pentru că am găsit şi logistica de rigoare, am sa vă încânt sufletul cu vocea lui Ionuţ Fulea, o voce care vine de undeva, din cristalul suflării eterne, dulce şi baritonală în acelaşi timp, care adună în fiecare tonalitate, in fiecare notă muzicala, intreagul dar facut de bunul Dumnezeu oamenilor talentaţi. Ionuţ Fulea nu cantă singur de data aceasta, ci alături de Mariana Deac, Măriuţa noastră, de la Călan - Hunedoara. Mi-e dragă Mariana şi îi iubesc fiecare sunet al vocii sale, pentru că este unic, tandru şi măreţ deopotrivă, iar cei ce reuşesc să o asculte şi cu sufletul şi cu mintea, se vor indragosti de ea, iremediabil.
Am ales două melodii. Prima v-o dedic pentru alinarea sfântă a sufletului vostru, iar cea de-a doua pentru retrezirea lui spre vâltorile vieţii de zi cu zi.
Vă-mbrăţişez cu drag!
La mulţi ani!




Mariana Deac si Ionut Fulea
Vezi mai multe video din Muzica »



Mariana Deac si Ionut Fulea
Vezi mai multe video din Muzica »

This entry was posted on luni, 8 septembrie 2008 at 21:58 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu