In urma cu doar cateva luni, printr-o banala intamplare, am cunoscut un om, un suflet deosebit, un artist impresionant: Gheorghe Astileanu. Desi se afla intr-unul din judetele vecine, iar eu sunt o impatimita a genului pe care-l reprezinta, nu-l cunosteam, nu auzisem de el. Nu mica mi-a fost mirarea, sa descopar ca in aceeasi situatie se aflau persoane care se ocupa de acest domeniu. De aceea, am hotarat sa va scriu si voua, sa vi-l prezint pe omul, pictorul, artistul Gheorghe Astileanu.

La 19 ani, intr-o zi cu smnificatii stranii(1 noiembrie), incercand sa ajute la ridicarea unui monument funerar, lespedea cade peste el si ramane tintuit intr-un scaun cu rotile. Cunoscand in trecut durerea producerii unui astfel de eveniment, cand prietenul meu Dani a trecut printr-o situatie oarecum similara, impunsatura aceea dureroasa a destinului, mi-a sfasiat din nou inima a nedreptate. Intr-o discutie personala, acum ceva timp, imi spunea:"in adolescenta visam sa ajung actor la Holliwood". Sunt sigura ca ar fi reusit...

L-a intalnit de doua ori pe Papa Ioan Paul al II-lea. O data la Vatican, cand i-a si daruit o pictura-portret in marime naturala, care se si pastreaza in incinta Vaticanului, iar a doua oara, cand Papa a vizitat Romania. La dorinta Papei de a-l revedea pe artist, Gh. Astileanu s-a deplasat la Bucuresti, unde a avut loc, asadar, a doua intrevedere.

Imi plac picturile sale, sunt vederi ale mintii interioare, sunt transpuneri ale sufletului sau. Intr-o zi, sper nu prea tarziu, sa am si eu pe perete un tablou sub semnatura sa... No comment:



Daca doriti sa vedeti mai multe lucrari, sau sa aflati mai multe despre Gheorghe Astileanu, puteti accesa http://gheorgheastileanu.blogspot.com/ sau http://www.artist-gheorghe-astileanu.com/ iar daca doriti sa comandati o lucrare, tot pe aceste adrese veti gasi o cale de comunicare cu artistul.
M-as bucura sa va placa, mi-as dori sa-l contactati!
Valentina Melcea

This entry was posted on sâmbătă, 27 septembrie 2008 at 02:58 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarii

daca e interesat, am "Clipa de arta". poate fac o emisiune cu el :)

20 noiembrie 2008 la 22:51
Anonim  

Interesanta sensibilitate......
Pana la un punct.....
Atat.....
Compasiune pentru suferinta!

8 decembrie 2011 la 00:12

Trimiteți un comentariu