Am furat si eu, no!  

Posted by Valentina

Am gasit o poezioara expresiva pe blogul lui Terteci, care a gasit-o si el pe blogul lui SCEPTIK care a luat-o de la Radu Gyr si pe care o republic si eu, nu de alta, dar zau ca merita!


Nu dor nici luptele pierdute,
nici ranile din piept nu dor,
cum dor acele brate slute
care să lupte nu mai vor.

Cat inima în piept iti canta
ce-nseamna-n lupta-un brat rapus ?
Ce-ti pasa-n colb de-o spada franta
când te ridici cu-n steag, mai sus ?

Infrant nu esti atunci când sangeri,
nici ochii când în lacrimi ti-s.
Adevaratele infrangeri,
sunt renuntarile la vis.
Finalul il stiu de mult, de pe vremea cand scriam cu totii in caietele de amintiri, dar pe de-a-ntregul n-am vazut-o decat acum si e geniala.
sau....
N-ai dezmierda, de n-ai sti sa blestemi;
Zambesc numai acei care suspina.
De n-ai fi ras, n-ai fi stiut sa gemi
De n-ai fi plans, n-ai duce-n ochi lumina.

Si daca singur rana nu-ti legai,
Cu mana ta n-ai unge rani straine
N-ai jindui dupa un colt de rai,
De n-ai purta un ciob de iad in tine.

Nu te ridici spre slavi pana nu cazi
Cu fruntea grea in pulberea amara.
Si daca-nvii in zambetul de azi
E c-ai murit in lacrima de-aseara.

This entry was posted on joi, 14 mai 2009 at 11:14 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu