In concediu  

Posted by Valentina

Incepand de astazi, sunt intr-un bine-meritat concediu de trei saptamani. NU VOI AVEA ACCES LA NET, desi sunt sigura ca voi face tot ce-mi sta in putinta sa ajung la un PC. Dar... eu inca mai sper.
In alta ordine de idei, strang semnaturi pe pentru a sprijini candidatura Principelui Radu Duda. Macar atat sa fac si eu, pentru ceea ce cred ca ne poate salva... sa dau o mana de ajutor. Astfel incat, daca sunteti interesati si dispusi sa sprijiniti initiativa sa, va rog sa-mi trimiteti un E-mail pe adresa: valentinaghe@yahoo.com, care sa contina: nume, prenume, data si locul nasteri, domiciliu, serie+nr de identitate, CNP.
Intr-o singura saptamana, de cand am primit listele, avem peste 200 de semnaturi stranse, doar de la hunedoreni, ceea ce ma entuzistmeaza si ma determina sa cred ca... poate se poate! Presupun ca exista peste tot persoane care aduna semnaturi, dara... daca nu dati de persoanele din orasele in care domiciliati, trimiteti-mi mie datele voastre si le voi centraliza cu placere. Daca credeti cu adrvarat in forta acestui gest, de a aduce Romania in sfera politica si sociala pe care o merita, primul pas este acest acord de a-l trimite pe Radu Duda in lupta. EU CRED!!!!
La intoarcerea din concediu, am sa va semnalez si o surpriza, dar nu divulg mai mult, pentru a nu purta ghinion protagonistilor.
In rest, cei ce doresc sa dea de mine, cu siguranta au un nr. de telefon, sau un prieten care sa-l detina.
Concediu placut mie! Spor la treaba voua! Si... numai bine!

This entry was posted on duminică, 17 mai 2009 at 13:08 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comentarii

Good Luck!

28 mai 2009 la 06:48

Trimiteți un comentariu