Scrisoare catre mine...  

Posted by Valentina

"Fascinat uneori ca de un val de mister, simt ca-mi doresc sa te chem la o poveste ... poate intr-o zi vei vrea o ceasca de ceai pentru mereu,sorbit cu mine,la masa vesniciei; eu m-am oprit si astept. Te astept!...si te astept ca si cand ar urma sa vii in fiecare minut,abia plecata din bratele mele, cu dorul lor purtat mereu in ganduri.
Te astept ca si cand as trai clipa de dinaintea atingerilor insetate de maini, de dinainte de sarut, sau ca o raza de stea in crepuscul, lasandu-ma purtat de gandul ca vii din moment in moment sa fii aici din nou si din nou, in fiece zi; plecand ca sa revii si revenind pt ca ai plecat.
Te astept cu inima pulsand si cu dorul luminii pe care-o porti in ochi; sarutandu-i mental, ma vad dincolo de ceruri, ca un zeu purtandu-si in maini iubirea si visul aproape implinit.
Cand "sunt" cu tine, ma vad culegand roua zorilor cazuta-n campii alizee, ca si cum as fi intreg in tine, lasandu-ma purtat in iubiri si dorinti curgatoare din ganduri de drag. (...)"

mi-e dor mereu sa te stiu ca existi
si vreau sa simti cum locul gol din mine
se umple tot mai mult, in fiecare zi,de tine

...cum imi arati taramuri fermecate
in timp ce curgi prin vaile-mi rebele,
cand iti culeg din ochi albastre stele
si cum adulmeci tarmul marii mele

as vrea sa simti cum freamata pe maluri
ca spuma marii prinsa intre valuri
sarutul meu pe urmele lasate
de tine, pe nisipuri neumblate

This entry was posted on miercuri, 29 iulie 2009 at 08:48 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 comentarii

Sarut mana,
Mi-a placut mult, denota sensibilitatea unei femei-FEMEIE, in sensul plenar al cuvantului!

29 iulie 2009 la 09:19
Anonim  

Si eu ! :D :-*

29 iulie 2009 la 09:25
Anonim  

waw!

29 iulie 2009 la 13:46

Trimiteți un comentariu