Cand cine te astepti mai putin... nu te uita  

Posted by Valentina

Ma indemnam sa ma duc la culcare, cand ce sa vezi? Vine un E-mail... Pun mana pe el si ma gandesc daca sa-l deschid acum sau dimineata... Hm! Hai sa-l deschid, imi zic, ca mai pot zabovi un minut. Habar n-am de la cine e, pentru ca destinatarul nu e un nume, ci o stare, desi am vaga senzatie ca GPS-ul meu ma duce exact la tinta. In E-mail era acest filmulet:


Film Valentina
Vezi mai multe video Diverse

... cu fotografii "furate" de pe acest blog. Iti multumesc ALMINTERIEU, pentru minunatul cadou "ALMINTERITU". Sper sa nu fac o greseala capitala, nu de alta, dar sunt mama gafelor uneori, insa, daca mi-am dat seama cine esti, atunci primesti din partea mea aceasta melodie, pe care mi-ai oferit-o tu candva, cand eu eram prea zurlie sa-nteleg, iar tu prea orgolios sa accepti ca eu nu pricepeam...

Laura Stoica-Mai Frumoasa
Asculta mai multe audio Muzica
Multumesc, oricine-ai fi!

This entry was posted on miercuri, 27 ianuarie 2010 at 23:42 . You can follow any responses to this entry through the .

0 comentarii