Antena... dupa ureche, ghimpe... pentru ei insisi  

Posted by Valentina

Saptamana aceasta, am avut ocazia sa aflu ce am facut, de la altii. Ziarul "Ghimpele" de Hunedoara, scria la capitolul pamflet (pt ca pamfletul nu poate fi atacat in instanta... cred ei!), o stire conform careia am fost intr-o vizita electorala, la un camin de handicapati. NIMIC MAI NEADEVARAT!!! Nu am fost, stimati fanfaroni, si nici n-am sa merg la un camin de handicapati in scopuri electorale, pentru ca nu imi sta in caracter sa implic oameni nevinovati sau neajutorati, in mizeria care caracterizeaza campaniile electorale. Pentru cultura si informarea dumneavoastra corecta, n-am avut nici o intalnire electorala, cu nici o categorie sociala si nici nu voi avea alta intalnire, decat cea anuntata in mod oficial, pentru data de 16 mai. Ce pacat ca nu puteti fi prezenti, pentru ca evenimentul meu, coincide cu evenimentul candidatului sprijinit de trustul vostru, Mihai Leu. Ca sa fiu sincera, nici nu-mi doresc sa veniti. In rest, ocupati-va de finantatorii vostri si uitati-ma pe mine. Nu am nevoie de voi, si nu ma intereseaza opinia voastra. Iar daca mai scrieti ceva la adresa mea, va informez de pe acum , ca va dau in judecata. N-am nevoie sa apar nici in paginile ziarelor vandute politic unor interese josnice, nici de imaginea televizata, prin televiziuni aflate in aceesi oala. Fiecare isi face campania asa cum intelege. Fiecare actioneaza asa cum ii dicteaza cei sapte ani de acasa, sau cum il lasa caracterul sa o faca. Eu am constiinta impacata ca nu am obligat pe nimeni sa imi puna afisul pe geamuri, garduri si vitrine, nu am platit pe nimeni pentru asta si nu am facut din numele meu un subiect de presa.
Cat priveste caracterizarea de la finalul articolului, pe care eu il numesc "prostitutie ziaristica" astept momentul in care imi va spune si mie unul dintre marii ziaristi ai judetului, cand mi-a tinut lumanarea. Ori, daca nu aveti siguranta si responsabiliatatea celor afirmate, e normal sa va afisati angoasele profesionale, la rubrica - pamflet -
Sa-nteleg ca sunteti pamfletari?

This entry was posted on duminică, 11 mai 2008 at 17:05 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu