Pe cine sustin?  

Posted by Valentina

Am ramas restanta la aceasta intrebare si mi-am amintit acest lucru astazi, cand lumea pe strada m-a intrebat din nou pe cine sustin la presedintia Consiliului Judetean si cu cine voi merge in turul doi. Din fericire sau nu, misiunea unui candidat independent este iesita de sub influenta sarcinilor de partid, iar acest lucru imi confera lejeritatea propriilor alegeri, in functie de felul in care gandesc.
Eu imi asum in totalitate si vorbele si faptele, dar nu pot obliga pe nimeni, chiar daca voteaza la primarie cu mine, sau la consiliu local, nu pot impune nimanui sa voteze cu cineva anume la judet. Aceste aspecte sunt hotarate de fiecare in parte, in raport cu principiile pe care le avalueaza din punct de vedere politic. Pot spune in schimb, ce voi face eu, va pot argumenta aceasta decizie si puteti avea in vedere obtiunea mea, cand puneti stampila ei.
Am analizat si eu, ca si dv. oferta electorala. Niciunul dintre candidati nu mi-a solicitat sprijinul, de aceea, hotararea imi apartine. Pe unii dintre acestia ii cunosc, pe ceilalti nu, lucru care ma pune in dificultate. De fapt, alegerea mea a fost facuta in urma cantaririi atente intre 4 candidati. Am sa incep cu candidatul PSD, Cosmin Nicula, pe care il recomanda tineretea, exuberanta, dorinta de a face ceva pentru el si pentru noi, dar din pacate, stilul de campanie utilizat la aceste alegeri, nu a fost pe placul meu. A dus o campanie de fatada, cu atacuri pertinente dar fara substanta, a tras de urechi pe unul si pe altul, fara a iesi la rampa cu dinamismul aferent tineretii si necesitatii de a arata lumii CA VREA!... nu ca AR VREA! Acestea sunt motivele pentru care nu voi vota cu Cosmin, desi asa am vrut initial.
Alt candidat pe care l-am cantarit, a fost Cristian Marius Vladu, fost Prefect de Hunedoara, pe care eu personal l-am apreciat in acea functie si am si declarat la un anumit moment ca a fost cel mai competent prefect al hunedorenilor. Nu stiu daca am dreptate, dar eu asa am considerat. Nu il voi vota, eu personal, pe domnul Vladu, pentru ca nu s-a folosit de armele sale albe in aceasta campanie. Ca fost prefect, a avut la dispozitie suficienta " munitie argumentativa" de care s-ar fi putut folosi in mod elegant si sigur. A preferat imaginea unui om dur, probabil gresit sfatuit, a preferat sa arate cu degetul ce nu s-a facut, a preferat sa lupte cu alte mijloace decat cele care l-ar fi dus la sigur spre fotoliul de presedinte. Dansul era singurul care detinea informatiile corecte, precise si fara urma de indoiala. Aceste aspecte ar fi trebuit sa primeze, nu lupta individuala. De aceea am renuntat.
Un alt candidat pe care l-am avut in vizor, este Petru Marginean, pe care-l admir din anumite puncte de vedere, pe care le-am semnalat si in HQM, deci nu repet, dar trebuie sa recunosc ca am sesizat ca admiratia nu este reciproca, ba chiar mai mult, pentru cei care nu cunosc, actuala sa sotie, Gabriela Prejban, conduce Antena1 Deva si Ghimpele de Hunedoara. In gazeta mentionata, in loc sa scrie ceva real, indiferent daca era de bine sau nu, au preferat sa scrie la adresa mea minciuni, care mi-au pus in pericol imaginea publica si moralitatea politica. Avand in vedere ca nu este prima oara cand se intampla incidente intre "aripile" dansului si persoana mea, fara ca dl. Marginean sa intervina intr-un fel sau altul, ma vad nevoita sa pun si eu sub semnul intrebarii admiratia initiala si sa ma abtin in acest caz.
Ultimul ramas este Mircea Molot, fostul meu sef, de altfel, omul pe care l-am sustinut in 2004, dar, care a uitat destul de repede acest mic amanunt. Am plecat din CJ tocmai pentru ca nu a reusit sa medieze un conflic intre mine si cateva persoane, consider eu, rau intentionate, nu a reusit, sau nu avrut... Mai sunt cateva lucruri care pe mine ca persoana m-au deranjat in ultimii doi ani, dar nu pot fi nedreapta cu aspectul administrativ prestat de dl. Molot. A fost primul presedinte cu adevarat interesat de problemele judetului si de promovarea sa pe plan extern. Aceste lucruri le afirm cu toata raspunderea si maturitatea. Ori eu trebuie sa ma gandesc la ceea ce ar fi benefic pentru cetateni, nu pentru satisfacerea orgoliului meu ranit. De aceea am ales sa-l votez la presedintia Consiliului Judetean, pe actualul presedinte, iar daca ma voi insela in alegerea facuta, am sa semnalez acest lucru aici.
Mult succes, asadar, domnule Molot!
In ceea ce priveste sustinerea mea a unui candidat la turul doi, pt primaria mun. Hunedoara, aici e mai greu de raspuns, pentru ca nu am de unde sa stiu cine va intra in turul doi. In mod cert, singurul candidat pe care NU-L voi sustine, este Ovidiu Hada, pentru ca am principiile mele morale, rationale si politice, pe care nu le incalc.
Sper ca am lamurit aceasta problema.
Valentina Melcea

This entry was posted on joi, 29 mai 2008 at 13:39 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarii

Anonim  

Poemul din pliantul electoral expus intr'unul din aritolele de mai jos, precum si altele de acelasi gen, comentate literar pe primul blog de literatura electorala :) cred ca merita vazut intrucat dincolo de mesajul transmis, modalitatile stilistice de constructie a acestuia sunt importante. adresa este

http://electionsromania.blogspot.com

mult succes duminica !

31 mai 2008 la 00:15
Anonim  

Poemul din pliantul electoral expus intr'unul din aritolele de mai jos, precum si altele de acelasi gen, comentate literar pe primul blog de literatura electorala :) cred ca merita vazut intrucat dincolo de mesajul transmis, modalitatile stilistice de constructie a acestuia sunt importante. adresa este

http://electionsromania.blogspot.com

mult succes duminica !

31 mai 2008 la 00:17

Trimiteți un comentariu