Sa lamurim nelamuririle  

Posted by Valentina

In ultima perioada de timp mi-am indreptat atentia spre lucruri mai pragmatice decat raspunsul la unele intrebari, cum ar fi centralizarea semnaturilor, pregatirea mapelor pentru depunerea candidaturii, intalniri cu diferite categorii sociale si mai ales stradania de a aduna un buget de campanie care sa-mi permita sa nu ma fac de ras. Pana aici, cred ca am raspuns deja la cateva dintre multele intrebari pe care mi le-ati adresat in ultimul timp. In rest as vrea sa raspund punctual, iar intrebarea o veti subintelege singuri:
Dana C: am incercat sa nu supar pe nimeni. Din pacate, socoteala de casa, nu se prea potriveste cu cea din targ. Asa e si in cazul meu. Ceva a suparat pe cineva, desi nu stiu nici acum pe cine.
Anonim: Cand l-am prezentat pe Traian Basescu, eram angajata sa fac acel lucru. Am spus-o si atunci, am sa o repet oricand, pentru mine a fost o mare onoare. As putea sa va dau cateva exemple clare de liberali, care au fost onorati in egala masura, sau poate cu mult mai mult decat mine, de anumite gesturi prezidentiale. Dar as prefera sa nu ma bag in laturi, de teama porcilor. Mai mult, eu am fost contactata pentru acel eveniment, cu aproximativ o luna inainte. Participarea lui Traian Basescu a fost confirmata cam cu 2-3 zile inaintea evenimentului. Nu mi-ar fi stat in caracter sa spun: stiti, tricoul meu e galben-albastru, nu pot veni! Nu e stilul meu, nu ma caracterizeaza ipocrizia. Am mers pana la capat cu onoare. Iar despre cei care au umflat basica de sapun, spunand ca i-am periat pe PD-isti, sau ca l-am "pupat in fund" pe Basescu, sa le fie rusine! Ei nu vor trai niciodata ce am trait eu. Si prefer sa inchei acest subiect.
Zia: Nu am averi si nici nu cred ca voi face o pasiune din a le strange, in viata asta. Imi place sa calatoresc, imi plac cadourile pe care mi le ofer singura, imi place sa-i vad pe cei dragi bucurandu-se de cadoul meu, deci nu ma impresioneaza banii si nu cred in ei. Nu am locuinta, dintr-un simplu motiv. Nu am avut nevoie. Parintii mei, in urma divortului lor, au vandut doua case. Din prima jumatate am cumparat cele doua apartamente, in care sta mama mea si in care stau eu. Fiind munca parintilor mei, eu am considerat ca e normal sa fie pe numele mamei, deoarece nu am frati, sunt singura ei mostenitoare. Din cealalta casa, o parte din bani au fost investiti intr-un alt imobil, care apartine tot mamei mele. La acest imobil fac stimatii mei colegi de presa referire, spunand ca mi-a facut "Stan Papusa" nu stiu ce piscina, ca nu stiu cine, nu stiu ce palat mi-a mai construit, etc. Fals! Nu am si nici nu am de gand sa imi construiesc piscina in viitorul apropiat. Eventual, cumpar una din fibra si o plantez "pi centru"! Pana nu de mult, ne-am confruntat cu inexistenta apei, iar presa scria ca mi-am facut piscina. Va invit, desteptilor, la o baie... in Galbena! Cam asta e cu averile mele. Nu sunt pasionata de asa ceva. Cu totii murim si ne alegem cu nedoritul "confort redus". Asa ca, pentru ce atata agitatie?
Anonim: Stimate "anonim"! N-as vrea sa iti curm fanteziile legate de viata mea privata, dar tin sa iti precizez,ca nu-mi amitesc sa te fi rugat sa ma asisti cu lumanarea. Ceea ce spui tu, sunt pure speculatii, sau presupuneri. Si eu pot sa presupun ca pe tine nu te ia somnul, pana nu inventezi ceva legat de viata mea personala. Ca sa nu iti tulbur linistea prea tare, am sa-ti dau cateva raspunsuri, nu la intrebarile, ci la acuzatiile tale. Intre firma mea si persoana pe care o nominalizezi la final, exista o colaborare de peste 2 ani, pe baza unui contract de consultanta si PR, iar dovada stau aparitiile tv si multe alte documente, pe care ti le pun la dispozitie in orice moment doresti. Asta, ca sa dormi linistit. Referitor la celelalte persoane, discutia este mai ampla si exista in ceea ce spui si un sambure de adevar, dar nu sunt pregatita sa infrunt o furtuna atat de mare, facand astfel de dezvaluiri. Intr-o buna zi, voi spune adevarul si in ceea ce priveste acest subiect, voi posta sau publica fotografii si mesaje telefonice, pe care cei in cauza stiu ca le posed, pentru ca stiu ca le-au trimis. Spunand acum aceste lucruri, ar insemna sa ma expun inconstient la zidul pe care mi-l pregatesc unii de vreo 2 ani. Nimeni nu m-ar crede pe mine, ci pe ei, nimeni nu ar intelege si nu s-ar afla adevarul niciodata. Asa incat astept momentul in care voi putea face acet gest fara teama de a-mi pune in pericol propria persoana, sau familia. Va veni momentul in care vom fi cu adevarat liberi sa ne spunem opiniile. Eu sper in acest moment si de aceea am si plecat la lupta de una singura. De insuccesul meu, ma voi intrista doar eu. De un eventual succes, se vor bucura multi. Asa ca... rabdare!
Loredana Spiru: Da! Voi incerca sa vorbesc si eu hunedorenilor si voi organiza si eu un astfel de eveniment. Stiu ca voi asteptati de la mine mult pe partea aristica, dar am sa va dau o veste proasta si una buna. Cea proasta este ca partidele politice mi-au cooptat toti artistii/prietenii care de-a lungul timpului au facut bani grei datorita mie, fara sa le cer nici cel mai mic comision: o floare! Judecati singuri! Vestea buna, este ca avem o tara plina de artisti. Avand in vedere ca spectacolul meu, coincide cu spectacolul trupei Smokie la Deva, situatia se complica suficient. Pe langa aristii de muzica usoara si populara, pe care am sa vi-i comunic curand, in data de 16 mai, o vom avea sigur aici, la Hunedoara, pe Carmen Serban si sper, pe Nicolae Guta. Am sa va anunt oricum din timp.




Cu siguranta ne vom distra... cel putin!

Am sa raspund si maine la mesajele voastre, mai vreau doar sa le multumesc celor care imi ureaza succes. Promit, dragii mei, sa nu dezamagesc pe nimeni. Celor care mi-ati trimis mesaje cu inima deschisa, va voi raspunde la sinceritate cu sinceritate. N-am sa renunt la lupta niciodata. Va imbratisez cu drag!
Valentina Melcea

This entry was posted on sâmbătă, 3 mai 2008 at 23:45 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu