Amalia Gabriela Adam  

Posted by Valentina

Spuneam in urma cu doar cateva zile, ca astept nasterea primei mele finute. Ei bine: alea jacta est! Iar ca sa nu ma critice nimeni pun si varianta corecta: „Iacta alea est”, ca mai nou, trebuie sa ma tem si de ceea ce scriu pe blogul personal. Sa revin la informatie, Daciana a adus pe lume prima mea finuta, care mi-e si nepoata dupa tatal ei si chiar verisoara de-a ...spelea, dupa bunica ei, ca la noi lucrurile sunt complicate si de aceea ma feresc sa fac arborele genealogic. Am trecut si eu prin toate fazele, ca doar nu era sa lipseasca Marte din post, cred ca la un moment dat ma luase si frica, dar a trecut, iar cei care m-au sunat astazi, sa ma scuze, dar n-am fost capabila sa vorbesc cu nimeni. Una peste alta, raman la concluzia mea vesnica, potrivit careia eu am nascut cu cel mai bun doctor de pe pamant (Corneliu Muntean) si sunt extrem de fericita de eveniment. Am sa-i fac si o urare-usitoare: FIE CA FLORILE, SOARELE, CANTECUL SI BUNUL DUMNEZEU, SA-TI CALAUZEASCA PASII PRIN VIATA, SCUMPA NOASTRA GABRIELA ! ...si postez primele ei fotografii, ca de altfel si fetele noastre palide de emotie.



















This entry was posted on marți, 11 noiembrie 2008 at 23:03 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarii

Anonim  

ce micuta e :)
Sa creasca mare, dericita si alaturi de cei dragi.

12 noiembrie 2008 la 12:45
Anonim  

Să vă trăiască! :) Să se facă deşteaptă şi frumoasă! să vă bucuraţi de ea. Felicitări naşilor!

Copiii ne apropie de Dumnezeu.

5 martie 2009 la 02:26

Trimiteți un comentariu