Plecati fruntile!... VOTAM!  

Posted by Valentina

Inca o data, pentru patru ani!!! Cam asa imi suna in ureche, sloganul general al politicii din Romania. Din pacate, sau din fericire (dupa caz), aceste alegeri vor aduce multe surprize. Unele acceptabile, altele neplacute (in functie de situatie), si ne vor aruca intr-un taifun social, de unde ne va fi infernal de greu sa iesim (in functie de fiecare). Valentele mele provetice, imi semnaleaza ca LE VA DA CU VIRGULA de data asta, iar campania asta a fost mai mult o lupa a orgoliilor, decat una politica.

De fiecare data cand intru pe net, arunc o privire pe la mai marii blogari, ma refer aici la cei care au tangenta cu viata social-politica din Romania. De cele mai multe ori, poposesc pe pagina lui Sutu, care aduce mai mult cu un formator de opinie, decat cu un blogar. Cred, de fapt, ca... fara sa-i fi spus vreodata (ramane intre noi!), sunt atat de indragostita de el, incat il cred instantaneu cand posteaza cate ceva, fara sa-l mai pun sa-si dea cuvantul. Si iata peste ce dau, la ora asta tarzie, la el pe blog: "Simularea unei dezbateri (debate) e un exerciţiu care intră în fişa postului unui consultant politic. Îmi povestea mai devreme un amic cum simularea pe care o vedeţi mai jos, în postarea precedentă, e doar o copie palidă a simulărilor pe care le făcea prezidenţiabilul Adrian Năstase în 2004. Culmea, tot cu Tal Silberstein şi Dan Andronic la manete. Exerciţiile aveau loc în studiourile de la Buftea. Durau uneori şi 10 ore. Pe post de moderator era atunci însuşi Flooooorin Călinescu, astăzi candidat PNL pentru Parlament. Un mega-show pentru puţinele persoane care aveau acces la aceste simulări. Tal (ca de altfel toţi consultanţii evrei) era obsedat de confidenţialitatea simulărilor. Şi de cafea. În fine. Se simula tot. Intrarea în scenă, poziţia la pupitru, poziţia mîinilor, absolut orice detaliu…
Şi totuşi, Năstase a pierdut. Un mare mister rămîne acel eşec din 2004. Pentru cunoscători, însă, adică pentru cei care ştiu cît de apropiat este Tal Silberstein de Traian Băsescu, misterul nu există." Mai mult, publica si niste filmulete, care... naiba stie cum le-a gasit, dar merita vazute, asa ca intrati AICI.
Acum vine partea in care trebuie sa va spun si parerea mea. In primul rand, Dan Andronic nu imi place din nici un punc de vedere. Imi pare ca e diabolic si noaptea-n somn. Si asta e strict parerea mea, de out sider. Dar exista pe lumea asta oameni, care au putere de convingere, peste puterea noastra de intelegere. Posibil, ca aceasta calitate, sa-si aibe radacinile in numarul de circumvolutiuni. Sunt genul de oameni care stiu sa-si atinga scopul, dar asta presupune si detasare, egoism, viclenie etc. Nu poti fi puternic daca ai slabiciuni. Asocierea dintre Dan Andronic si PNL, imi pare precum o casnicie intre ursoaica si vulpoi. Iar cooptarea lui Tal Silberstein, aduce alte elemente de suspiciune. Si eu cred ca se joaca la toate capetele si poate ca, tocmai de aceea, Romania nu are o stanga si o dreapta clara, din punct de vedere politic. Iata ce spune Sutu la adrsa lui: "El este! E recunoscut după numele Tal Silberstein. Pe vremuri, când lucra ca ofiţer într-o unitate de elită a armatei israeliene (unii zic Mossad), probabil că avea şi alte nume. Prin 2002, Traian Băsescu a intrat în contact cu el la Viena. Au bătut palma şi Silberstein a venit la Bucureşti lucrând pentru Băsescu în campania “DA pentru Bucureşti”. Ulterior, vocabula DA a fost folosită şi în proiectul politic cîştigător pentru Băsescu, Alianţa Dreptate şi Adevăr PNL-PD. Numai că Silberstein se mutase deja cu arme şi bagaje la cel care plătea mai bine şi care la momentul acela părea să devină următorul preşedinte al României. Anii 2003 şi 2004 l-au găsit astfel pe Silberstein în sediul din Băneasa al PSD, lucrînd cot la cot cu Andronic într-o mega-structură de campanie pentru dictatorul Adrian Năstase. Fără succes. Norocul ţi-l faci însă cu mîna ta. Aşa că, după alegeri, Silberstein şi Andronic au devenit parteneri de afaceri, ei semnînd un contract cu Tăriceanu şi cu PNL. Afacerea a mers bine, astfel că cei doi l-au adus la Bucureşti şi pe celebrul Arthur Finkelstein, care a venit cu tot cu Ford. Din informaţiile mele, Silberstein şi-a păstrat legăturile atît cu Băsescu, prin Vasile Blaga, dar mai ales cu Adrian Năstase, despre care spune într-un interesant interviu din JN că păstrează o relaţie apropiată. Practic, Silberstein este astăzi apropiatul celor mai grei oameni politici din România: cu Tăriceanu lucrează direct, cu Băsescu prin Blaga şi cu Adrian Năstase, cu care va lucra - spun sursele mele - pentru a repara eşecul din 2004."
Mi se pare normal, sa-mi pun acum o intrebare logica: cine mama naibii a condus tara asta? Daca inteleg bine ce vrea sa sugereze Sutu aici, imi vine in minte o alta intrbare, retorica ce-i drept, cum de au gasit exact un evreu... Si daca tot l-au gasit, atunci cat de adevarat este episodul din 2004 de la Ambasada Statelor Unite? Desi... daca o anlizez mai bine, as spune ca poate fi extrem de real, doar Silberstein era, oficial, consilierul lui Nastase.
Oricum, incurcaturile astea, sunt peste puterea noastra de intelegere, drept care ma indrept catre oile mele, adica la faptul ca eu, ca si voi, merg astazi sa votez. Si voi vota asa: Liliana Tolas la deputati si pe Dr. Bende Barna la senatori. In ceea ce o priveste pe d-na Tolas, cred ca motivatia este evidenta, iar pe Dr. Bende il votez pentru ca este singurul candidat la aceste alegeri, care mi-a facut un bine in modesta mea existenta. E drept, ca as putea fi egoista. Pe noi, cetatenii Hunedoarei, ne-ar ajuta mult mai mult ca medic, decat ca politician, dar prefer sa-i dau votul meu, chiar daca, in caz contrar, el se va redistribui, fara sa ma mai intrebe cineva de sanatate. In plus, am convingerea ca, prin castigarea unui mandat de senator, va reusi sa imbunatateasca situatia tehnica si de calificare(CHIAR!!!) din spitalul municipiului Hunedoara.
Acesta este domnul doctor, de care eram fascinata prin clasa a zecea si pe care-l credeam magician, la vremea aceea, deoarece imi "suflase" un truc, ca sa pot iesi mai repede din spital. De fapt, aplicase o tehnica ortopedica si atata tot.

Iar ca sa va descretesc putin fruntile, plecate astazi in semn de maaaaaaaaaare consideratie fata de alesii neamului, va ofer cateva impulsuri pe intelesul tuturor:
Eeeeeeeeeeee, desteptilor, acum sa va vad!
Cand ma voi scula... pre multi am sa popesc!

Care va sa zica, m-ati crezut prost, ai?
Mai, ciocoflenderilor, ia nu mai faceti atea talente, ca odata ma dau ranit, de boceste prezidentu' pana la Craciun! s-a-nteles?
Si-am lasat pentru final/ Candidatul genial,/ Are brand pe firmament/ Si le doarme-n Parlament

TRAIASCA ROMANIA MARE!

This entry was posted on duminică, 30 noiembrie 2008 at 01:23 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 comentarii

Anonim  

Poza cu Paunescu e tare,a cum stim de ce nu a mai "prins" un mandat. Oare e mort ?

16 februarie 2009 la 21:41
Anonim  

Doamna Valentina Melcea este o persoana literata cu credinta, tanara cu forta de a lupta pt. tara care merita sa fie votata.

11 martie 2009 la 20:35
Anonim  

Doamna Valentina Melcea e o persona literata si tanara cu forta de a lupta pentru Romania.

11 martie 2009 la 20:37

Trimiteți un comentariu