Mesaj pentru concurs  

Posted by Valentina

Am primit un mesaj de la Sonia C. din Hateg, drept comentariu pentru concursul cu cele trei premii interesante, (amanunte AICI).
Pentru ca mi s-a parut prea tare, ca sa-l public doar ca si comentariu pur si simplu, am hotarat sa il transform in post special. Iata mai jos mesajul in intregime:
" Draga mea, ma duc la vot, dar le voi da drept vot, ceea ce vei vedea mai jos. Si le respect promisiunile, pentru ca ele sunt exact ce vei vedea mai jos. Iar politicienii nostrii sunt exact ca finalul a ceea ce vei vedea mai jos. Daca vei considera ca nu merit, nu ma baga in concurs, dar cel putin pentru curiozitatea ta, da clik pe link-ul de mai jos. Asta e parerea mea! Ceao!"
Iar mai jos, era link-ul care deschidea asta:

P.S. multzam Sonia! Subscriu dar nu ma spune nimenui.

This entry was posted on luni, 24 noiembrie 2008 at 12:46 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu