Produse BIO la Metro  

Posted by Valentina

Mare bucurie pe capul meu, astazi, cand am descoperit la Metro un stand cu produse lactate bio. Nu de alta, dar am o dambla, cum ca mai nou, tot ceea ce mancam e doar hartie igienica aromata, afumata, picanta si de alte soiuri. Nimic nu mai e sanatos, nimic nu mai e curat (fara E-uri). Nu stiu cat sunt de bune, de ecologice (bio...pardon!), de gustoase, sau de fara conservanti... dar mi-am lut cateva. Oricum, in viitor vreau vaca mea, porcul meu si gaini care sa faca oute bio, iar daca imi mai ramane ceva spatiu, vreau iepuri si chiar porumbei. Acestea sunt produsele, pun post scriptum dupa ce le.... si anume consum.


This entry was posted on duminică, 23 noiembrie 2008 at 20:59 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comentarii

Anonim  

P.S. Absolut delicioase! Excelente! Merita incercate.

24 noiembrie 2008 la 23:40

Trimiteți un comentariu