Sunt matusa !!!  

Posted by Valentina


Deci DA! Acum doua zile, asadar in 7 noiembrie, a venit pe lume primul meu nepot, Stefan-Mihai. Acum e micut tare, are doar 1 kg si jumatate, dar se face mare si voinic, sunt sigura! Nu ca zic, dar vreau sa spun ca sunt tare mandra, ca de altfel si unchiul lui. Astept sa mi se nasca si finuta(maine) si uite asa, ma pun pe sunat lautari. Sa cresti mare si sanatos, Stefi-pui, sa ai parte numai de lucruri bune! El e:


This entry was posted on luni, 10 noiembrie 2008 at 01:00 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

5 comentarii

Anonim  

Stimabila domna, nu va cunosc, nici nu am pretentia ca as dori sa va cunosc, mai ales in conditiile in care dumnevoastra, doriti sa candidati la ceva anume(n-am fost atent), dar daca incepeti un comentariu (in scris) cu "Deci DA!" m-ati lamurit pe deplin de capacitatile dumnevoastra intelectuale...In ceea ce priveste candidatura dumnevoastra (la orice functie publica) am aflat ca intre cei care au incredere in dumnevostra sunt doar persoane care s-au sinchisit sa contribuie dupa ce ati mers pe la diverse firme sa le cereti bani pentru campanie. Eu nu va dau nici o sansa.
Imi pare rau ca moderarea comentariilor a fost activata, sunt convins ca nu o sa-mi vad cele scrise aici. Daca nu o sa scriu in alta parte. Oricum, toate cele bune

10 noiembrie 2008 la 15:22

Stimate domnule Calin78, ma indoiesc profund de faptul ca nu ma cunoasteti, cu atat mai mult de faptul ca nu va doriti sa ma cunoasteti. Si... deci DA!... incep propozitiile cu ce=mi pica mie bine, pentru ca este blogul meu, iar pe ceea ce-mi apartine, pot fi cat de proasta vreau eu. Asta ca sa va scutesc de dulcegarii idioate. Iar in al treilea rand, cred ca sunteti profund paranoia, daca stiti ca am fost eu pe la firme sa caut sponsorizari pentru campanie. Nici nu m-a sponsorizat nimeni, si nici nu am avut pretentia sa faca cineva acest gest. Pe mine m-au spijinit cativa prieteni apropiati, iar daca ati fi citit cu atentie tot ceea ce scriu pe acest blog, ati fi inteles asta. Dar n-ati avut ochi decat pentru: "deci DA!" fara sa aveti inteligenta de a pricepe nuanta. In rest, ma bucur ca a ajuns pe pagina mea, un om atat de sclipitor precum va credeti si va urez lectura placuta, pana va plictisiti.

10 noiembrie 2008 la 18:49

sa va traiasca si sa va bucurati de ei. fiecare copil este o binecuvantare!

10 noiembrie 2008 la 19:07
Anonim  

Recunosc profund, gresala este a mea, pentru ca nu am avut rabdarea de a citi absolut tot, pentru faptul ca unii oameni nu ma intereseaza pe intregul, pentru ca sunt superficial si judec dupa primele aparente, pentru faptul ca am intrat pe acest blog, cautand de fapt altceva. Si am gasit pe de-antregul postul unui alt bloger hunedoarean privitor la actualul primar (ar fi trebuit sa aveti o parere proprie, mai ales ca sunteti politician...continui in paranteza, mai aveti un post in care ne recomandati pe cine sa votam si pe cine sa nu votam, ar trebui sa aduceti argumente mai serioase, mai profunde. acuzatiile ca unu sau altu n-a facut nimic sunt arhifolosite si lumea e scrbita de ele. totusi avem o idee comuna, doamna Liliana Tolas ar merita votata, urmat-ii exemplul, oamenii simt asta). Eu nu am spus ca sunteti proasta, dumneavoastra va cunoasteti cel mai bine, asa ca nu ma voi opune acestei autocaracterizari.

Mai apoi consider ca procedati absolut corect sa va exprimati pe blogul dumneavoastra cum doriti, pana acum nu am gasit nici un bloger care sa nu procedeze similar (poate pe viitor voi face si eu la fel).

De asemenea recunosc faptul ca nu am cunostinte depline despre sponsorizarea campaniei dumnevostra, dar mi s-a adus la cunostinta ca ati mers si ati solicitat sprijin (asta ca sa o spun frumos) si la fel de frumos ati fost refuzata...Eram rautacios pentru ca patronii celor doua firme de unde detin informatia mi-a spus (separat si fara a sti unul de celalalt) ceva de genul: "ia uite ce tupeu pe asta sa-mi ceara mie bani si nici n-o alege nime, cica sa investesc in ea", asa ca daca cei cu care intrati in contact nu va apreciaza, de ce v-as aprecia eu, cand observ ca va exprimati la fel ca un absolvent de liceu seral care a terminat cu media 5,75 si aveti pretentia sa fiti la conducerea primariei hunedoara.

10 noiembrie 2008 la 20:55

@calin78
In primul rand, indiferent de opinia dv, observ un interes fantastic pentru blogul meu. In al doilea rand, am sa va raspund provocarilor, deoarece nu am nimic de ascuns, dar nu aici, din respect (al meu, pt ca dv nu aveti) pentru micutul postat aici, si care nu are nici un amestec in ciorba pe care o preparati cu atata viclenie. Asa incat, va dau intaietate, sa alegeti un post,unde sa comentam problema cat doriti, dar nu aici. Iar in al treilea rand, vanitosii care s-au laudat ca am apelat la ei, nu stiu din ce motiv, posibil sa nu fie atat de potenti financiar, daca nu m-au ajutat. Si asta o spun cu foarte mare responsabilitate.

10 noiembrie 2008 la 22:47

Trimiteți un comentariu