Razultat sondaj  

Posted by Valentina


PSD-PC................... 22 (25%)

PNL............................ 7 (7%)

PD-L........................ 31 (35%)

PSD-PC- PNL......... 13 (14%)

PSD-PC-PD-L........... 3 (3%)

PNL-PD-L.................. 6 (6%)

PSD-PC-UDMR......... 1 (1%)

PD-L-PRM-PNG....... 3 (3%)

altul.............................. 2 (2%)
Am fost, am votat, astept rezultat!
Asa cum am promis, 11 voturi am obtinut pentru Liliana Tolas, iar in urma unei promisiuni de onoare pe care am facut-o cuiva aseara, am mai obtinut 11 si pentru Viorel Arion. L-am votat si pe dl. Dr Bende, si am descoperit ca sunt multe persoane care au gandit si au facut ca mine. In plus, Viorel Arion a primit (din ceea ce stiu la aceasta ora) 18 (11 de la mine+7din proprie initiativa), voturi din partea cunoscutilor mei, dupa cum urmeaza: 6 voturi la Sc.Gen. Nr 4, 7 voturi la Sc. Gen.Nr. 5, iar celelalte 5 la generala 8.
Nu am rezultate, dar daca le aflu din timp, va anunt.
Apropo! Chiar daca va pastrati anonimatul... VOI CUM ATI VOTAT?

This entry was posted on duminică, 30 noiembrie 2008 at 17:47 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comentarii

Anonim  

nu am votat pentru ca sunt departe de tara dar cunoscutii mei au votat-o pe liliana tolas, circa 15 padureni cu care am vorbit azi .

30 noiembrie 2008 la 20:18

Trimiteți un comentariu